Menu

Przetargi

Publikowane na stronie internetowej spółki: www.zgkustka.pl

 

 

Zakup i dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

1. Zapytanie ofertowe

2. Zał. nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

3. Zał. nr 2 - Formularz oferty

4. Zał. nr 3 - Wzór umowy

 

Zakup i dostawa fabrycznie nowych kontenerów na odpady

Informacja owyborze oferty najkorzystniejszej

Wyjaśnienie i modyfikacja treśc izapytania ofertowego z dnia 22.10.2024

1. Zapytanie ofertowe

2. Zał. nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

3. Zał. nr 2 - Formularz oferty

4. Zał. nr 3 - Wzór umowy

 

 

 

 

 

Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej posypywarki ze zbiornikiem na solankę

Link do prowadzonego postępowania :

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d1c9a9f1-5335-40e4-9458-4890d136fe81

 

Zakup i dostawa soli drogowej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Ustce

link do prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f059709-b376-4245-b7bf-b89a196e9386

 

 

 

Zaproszenie do składania ofert na badanie sprawozdania finansowego za rok 2024

1.Zaproszenie


Budowa instalacji fotowoltaicznej na potrzeby PSZOK i budynku biurowego ZGK

 

link do prowadzonego postepowania :

 

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-27f19af1-2a1e-4d41-bdcb-c8b6ef34537a

 

Sukcesywma dostawa paliw dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp .z o.o. w Ustce

link do prowadzonego postepowania :

 https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6ab509c1-6dd2-446b-ba5c-7601619907dc

 

 

 

 

Zakup i dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady

 

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

1.Zapytanie ofertowe

2. Zał nr 1 -Szczególowy opis techniczny przedmiotu zamówienia

3. Zał nr 2 - Formularz oferty

4. Zał nr 3 - Wzór umowy

 

 

Dostawa w formie leasingu opertacyjnego fabrycznie nowego pojazdu elektrycznego bezemisyjnego

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-31cc6864-e1f9-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

 

Link do prowadzonego postepowania :

 

 

Zaproszenie do skladania ofert na przeprowadzenie kontroli "Rekompensaty umownej" tytułem prowadzenia PSZOK za 2023 rok

 

1.Zaproszenie

2.Zarządzenie Burmistrza Miasta Ustka z dnia 5 maja 2017

3.Zarządzenie Burmistrza Miasta Ustka z dnia 23 lutego 2018

4.Zarządzenie Burmistrza Miasta Ustka z dnia 18 lipca 2018

 

 

 

 

Świadczenie usług ochrony mienia Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp .z o.o.

 

Link do prowadzonego postępowania:

 

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eb776f83-82d2-11ee-a60c-9ec5599dddc1

 

 Dostawa w formie leasingu opercyjnego fabrycznie nowego pojazdyu z hakiem oraz z HDS-em

Link do prowadzonego postepowania :

 

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-928d0fb1-7c75-11ee-a60c-9ec5599dddc1

 

Dostawa w formie leasingu operacyjnego nowego samochodu do przewozu osób i rzeczy

Informacja o odstąpieniu od zawarcia umowy oraz o unieważnieniu postepowania

Informacja o wyborze oferty

1. Zapytanie ofertowe- samochód (leasing)

2. Załącznik nr 1 - Formularz oferty

3. Załącznik nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia

4. Załącznik nr 3 - Opis techniczny oferowanego pojazdu

5. Ząłacznik nr 4 (leasing) - Wzór umowy

 

 

6. Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego z dnia 12.10.2023

- Zapytanie ofertowe- popr.

- Załącznik nr 1 - Formularz oferty- popr

- Zalącznik nr 2 - Opi s przedmiotu zamówienia -popr

- Załacznik nr 3 - Opis techniczny oferowanego pojazdu - popr

- Załącznik nr 4 (;easing) - wzór umowy- popr

- Bilans za 2021-2022

- RZiS za 2021-2022

- Bilans na dień 30.06.2023

- RZiS na dzień 30.06.2023

 7. Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego z dnia 17.10.2023

 

 

 

Zakup i dostawa soli drogowej dla Zakladu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Ustce

Link do prowadzionego postepowania :

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-04a6ffce-5d1a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

 

Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego pojazdu elektrycznego zeroemisyjnego

Link do prowadzonego postepowania :

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-97822781-41a6-11ee-a60c-9ec5599dddc1

 

Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla Zakladu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Ustce

Link do prowadzonego postepowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f6d35a60-2223-11ee-a60c-9ec5599dddc1

 

Zakup i dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

1. Zapytanie ofertowe

2. Załącznik nr 1 - Szczegółkowy opis przedmiotu zamówienia

3, Załącznik nr 2 - Formularz oferty

4. Zalącznik nr 3 Wzór umowy

 

 

 Przeprowadzenie kampanii informacyjno-edukacyjnej

INFORMACJA OWYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

1. Zapytanie ofertowe

2. Załącznik nr 1 - Formularz oferty

3. Załacznik nr 2 - Wzór umowy

 

 

 

 

Zakup i dostawa soli drogowej dla Zakladu Gospodaki Komunalnej w Ustce

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Informacja z otwarcia ofert

1. Ogłoszenie o zamówieniu

2. Identyfikator postępowania

3. SWZ

4. Załącznik nr 1 Formularz oferty

5. Załącznik nr 2 Oświadczenie dotyczce przesłanek wykluczenia z postęowania

6. Zalącznik nr 3 Oświadczenie dotycżace spełniana warunków udzialu w postepowaniu

7. Załacznik nr 4 Wzór umowy

8. Załącznik nr 5 Wykaz dostaw

9. Załącznik nr 6 Informacja w zakresie grupy kapitałowej

10. Załącznik nr 10 Zobowiązanie podmiotu udostepniającego

 

Informacja-środki przeznaczone na realizację zamówienia

 

 

 

 

 

Budowa wewnętrznej i zewnętrznej instalacji gazowej dla budynku Warsztatu ZGK Sp. z o.o. położonego w Ustce przy ul. Wiejskiej 7 wraz z dostawą i montażem nagrzewnicy powietrza

 

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

1. Zapytanie ofertowe

2. Załącznik nr 1 Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia

3. Załącznik nr 2 Formularz oferty

4. Załącznik nr 3 Wzór umowy

Projekt techniczny

- ZGK opis

- Warunki PSG Nagrzewnica

- AB - Rys nr 1 - A3

- PZT- Rys nr 1- A3

- PZT- Rys nr 2 -A3

- Opinia kominiarza

- Decyzja Burmistrza Miasta Ustka

- załącznik graficzny do Decyzji Burmistrza

 

 

 

Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla Zakladu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Ustce

INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

1. Ogłoszenie o zamówieniu

2. SWZ

3. Zał nr 1 Formularz oferty

4. Zał nr 2 Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia

5. Zał nr 3 Oświadczenie dotyczące spaelnia wearunków udziału w postępowaniu

6. Zał nr 4 Wzór umowy

7. Zal nr 5 Informacja w zakresie grupy kapitałowej

 

Informacja środki przeznaczone na realizacje zamówienia

 

Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej śmieciarki bezpyłowej dwukomorowej

INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT 27.05.2022

1. Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w DZ. U. UE

2. Pismo z informacją o numerze identyfikacyjnym postępowania

3. SWZ

4. Zał. nr 1 Formularz oferty

5. Zał. nr 2 JEDZ

6. Zał. nr 3 Wzór umowy

7. Zał. nr 4 Wykaz dostaw

8. Zał.nr 5 Informacja w zakresie grupy kapitałowej

9. Zał. nr 6 Zobowiązanie podmiotu udostępniającego

10. Zał. nr 7 OPZ

11. Zał. nr 8 Opis techniczny oferowanego pojazdu (oferta wykonawcy)

12.Ogłoszenie o sprostowaniu ogłoszenia

13. Wyjaśnienie i modyfikacja treści SWZ 26.04.2022

14. Zał nr 8 Opis techniczny oferowanego pojazdu ( po modyfikacji)

15. Wyjaśnienie i modyfikacja treści SWZ 02.05.2022

16. Zał nr 8 Opis techniczny oferowanego pojazdu ( po modyfikacji ) 02.05.2022

17. Wyjaśnienie i modyfikacja treści SWZ 05.05.2022

18. Wyjaśnienie i modyfikacja treści SWZ 09.05.2022

19.Ogłoszenie o sprostowaniu ogłoszenia

20. Wyjaśnienie i modyfikacja treści SWZ 13.05.2022

Informacja - środki przeznaczone na realizację zamówienia

 

 dokumenty:

- Akt notarialny

- Bilans,Rachunek zysków i strat 2022

- Bilans 2020, sprawozdania , opinia

- Bilans 2021, sprawozdania ,opinia

- Prognoza finansowa

- Zaświadczenie ZUS

- Zaświadczenie US

- Opinia bankowa Bank Spóldzielczy

- Opinia bankowa EFL

- Opinia bankowa Pekao

 

 

 

 

 

 

Ogłoszenie o sprzedaży ciągnika rolniczego,przyczepy rolniczej, rębaka

Unieważnienie postępowania

Informacja o wyniku postępowania

1. Ogłoszenie

2. Formularz oferty

3. Wzór umowy

 

Zakup i dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

1. Zapytanie ofertowe

2. Zał nr 1 Szczegłowy opis techniczny przedmiotu zamówienia

3. Zał nr 2 Formularz oferty

4. Zał nr 3 Wzór umowy

 

Dostawa fabrycznie nowej przyczepy samochodowej dwuosiwej do Zakladu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

Informacja o unieważnieniu postępowanaia

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

1. Zapytanie ofertowe

2. Zał nr 1 - Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia

3. Zał nr 2 - Fotmularz oferty

4, Zał nr 3 - Wzór umowy

 

 

 

 

 

Świadczenie usług ochrony mienia Zakładu Gospoarki Komunalnej Sp. z o .o. w Ustce

Informacja o wyniku postępowania

Informacja z otwarcia ofert

1. Ogłoszenie o zamówieniu

2. SWZ

3. Zał. nr 1 - Formularz oferty

4. Zał nr 2 - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania

5. Zał. nr 3 - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu

6. Zał. nr 4 - Wzór umowy

7. Zał. nr 5 - Wykaz usług

8. Zał. nr 6 - Informacja w zakresie grupy kapitałowej

9. Zał. nr 7 - Zobowiązanie podmiotu udostępniającego

10. Identyfikator postępowania

12. Instrukcja użytkownika miniportal

 

Informacja - środki przeznaczone na realizację zamówienia

 

 

 

Budowa zewnętrznej i wewnętrznej instalacji gazowowej wraz z dostawą i montażem kotła gazowego dwufunkcyjnego w budynku biurowo-socjalnym

Zakładu Gospodarki Komuna;lnej Sp .z o.o. w Ustce

 

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

1. Zapytanie ofertowe

2. Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia

3. Załącznik nr 2 - Formularz oferty

4. Załącznik nr 3 - Wzór umowy

Opinia kominarz- ZGK Ustka

Projekt techniczny opis ZGK Ustka

Warunki PSB ZGK Ustka

Rys nr 1 DN 63

Rys nr 2 DN 63

Rys nr 3

Rys nr 4

Rys nr 5

Rys nr 6

 

 

 

 

 

 

 

Dostawa,montaż i uruchomienie klimatyzacji w budynku biurowo-administracyjnym Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

1. Zapytanie ofertowe

2. Zał. nr 1 - Szczegółowy opis przedmitu zamówienia

3. Zał. nr 2 - Formularz oferty

4. Zał. nr 3 - Wzór umowy

 

 

 

 

 

 

 

Dostawa i montaż trzech bram przemysłowych segmentowych z podnoszeniem elektrycznym do budynku warsztatowego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Ustce

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

1. Zapytanie ofertowe

2. Zał nr 1 Szczególowy opis przedmiotu zamówienia

3. Zał nr 2 Formularz oferty

4. Zał nr 3 Wzór umowy

 

 

Zapytanie ofertowe: Dostawa i montaż trzech bram przemysłowych segmentowych z podnoszeniem elektrycznym do budynku warsztatowego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Ustce

 

1. Zapytanie ofertowe

2. Zał nr 1 Szczególowy opis przedmiotu zamówienia

3. Zał nr 2 Formularz oferty

4. Zał nr 3 Wzór umowy

5. Informacja o unieważnieniu postępowania

 

 

 

 

Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej zamiatarki kompaktowej chodnikowo-drogowej

INFORMACJA O WYNIKU POSTEPOWANIA

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

1. Ogłoszenie o zamówieniu

2. SWZ

3. Załącznik nr 1 - Formularz oferty

4.Załącznik nr 2 - Oświadczenie dotyczące spelniania warunków udziału w postępowaniu

5 Zalacznik nr 3 - Ośwaidczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania

6. Załącznik nr 4 - Wzór umowy

7. Załącznik nr 5 - Wykaz dostaw

8. Załącznik nr 6 - Informacja w zakresie grupy kapitałowej

9. Załącznik nr 7 - Zobowiązanie podmiotu udostępniającego

10. Zalącznik nr 8 - Opis przedmiotu zamówienia

11. Zalącznik nr 9 - Opis techniczny pojazdu

12.Identyfikator postępowania

13. Instrukcja użytkownika niniportal

14.Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

15. Wyjaśnienie treści SWZ z 19.08.2021

16. Ogłoszenie o zmiane ogłoszenia

17. Wyjaśnienia trerści SWZ z dnia 26.08.2021 (1)

18. Wyjaśnienia treści SWZ z dnia 26.08.2021 (2)

19. Załącznik nr 9 Opis techniczny pojazdu po zmianie

 

 

Informacja-środki przeznaczone na realizację zamówienia

 

 

 

 Zapytanie oferowe : Zakup i dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

1. Zapytanie ofertowe

2. Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

3. Załącznik nr 2 - Forumlarz oferty

4. Załącznik nr 3 - Wzór umowy

 

 

 

Zapytanie ofertowe : Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

1. Zapytanie ofertowe

2. Załącznik nr 1 - Szczególowy opis techniczny

3 Załącznik nr 2 - Formularz oferty

4. Załącznik nr 3 - Wzór umowy

 

 

 

Zapytanie ofertowe: Przeprowadzenie 4 kampanii informacyjno-edukacyjnych

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

1. Zapytanie ofertowe

2. Załącznik nr 1 - Formularz oferty

3. Załącznik nr 2 - Wzór umowy

4. Wyjaśnienie i modyfikacja treści zapytanai ofertowego z dnia 15.0.32021

5. Wyjaśnienia i modyfikacja treści zapytania ofertowego z dnia 16.03.2021

6. Wyjaśnienia i modyfikacja treści zapytania ofertowego z dnia 19.03.2021

 

 

Zapytanie ofertowe: Zakup, dostawa i montaż urządzenia hakowego

 

INFORMACJA OWYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

  1. . Zapytanie ofertowe

  2. Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis techniczny

  3. Załącznik nr 2 - Formularz oferty

  4. Załącznik nr 3 - Wzór umowy

  5. Wyjaśnienie i modyfikacja treśc i zapytania ofertowego z dnia 23.10.2020r.

  6. Załącznik nr 1 Szczegółowy opis techniczny ujednolicony w dniu 23.10.2020 r.

 

Zaproszenie do skladania ofert na badanie sprawozdania finasowego za rok 2020

  1. Zaproszenie

 

Zapytanie ofertowe : Zakup i dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady

INFORMACJA O WYBORZE OFERRY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

  1. Zapytanie ofertowe

  2. Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

  3. Załącznik nr 2 - Formularz oferty

  4. Załącznik nr 3 - Wzór umowy

  5. Wyjaśnienie i modyfikacja treści zapytania ofertowego

 

Sukcesywna dostawa paliw dla ZGK So. z o.o. w Ustce

INFORMACJA O WYBORZE OFERT NAJKORZYSTNIEJSZEJ

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

  1. Ogłoszenie o zamówieniu

  2. SIWZ

  3. Załącznik nr 1 - Formularz oferty

  4. Załącznik nr 2 - Oświadczenie spełnianie warunków udziuału w postepowaniu

  5. Załącznik nr 3 - Oświadczenie dotyczące przeslanek wykluczenia z postępowania

  6. Załącznik Nr 4 - Wzór umowy

  7. Załącznik nr 5 - Oświadczenie - dot. grupy kapitałowej

  8.  Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

  9.  Modyfikacja treści SIWZ

 

Zapytanie ofertowe- "Zakup i dostawa fabrycznie nowej myjki ciśnieniowej do mycia pojemników i kontenerów do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Ustce w ramach projektu „Budowa kompleksu wspomagającego proces selektywnie odebranych i zebranych odpadów komunalnych (PSZOK) w Ustce" w ramach działania 2.2. Gospodarka odpadami komunalnymi, oś priorytetowa II Ochrona Środowiska, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020" .

 

 INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

  1. Zapytanie ofertowe

  2. Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

  3. Załącznik nr 2 - Formularz oferty

  4. Załącznik nr 3 - Wzór umowy

  5. Wyjaśnienia i modyfikacja treści zapytania ofertowego

  6. Wyjaśnienie i modyfikacja treści zapytania ofertowego z dnia 23.04.2020

  7. Załącznik nr 1 - Szczególwy opis przedmiotu zamówienia ujednolicony w wyniku zmiany z dnia 21.04.2020

  8. Załącznik nr 3 - Wzór umoiwy z uwzględnieniem modyfikacji z dnia 23.04.2020

 

Zapytanie ofertowe - „Zakup, dostawa i montaż systemu telewizji dozorowej do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Ustce oraz do punktu „Drugiego życia" w ramach projektu „Budowa kompleksu wspomagającego proces selektywnie odebranych i zebranych odpadów komunalnych (PSZOK) w Ustce" w ramach działania 2.2. Gospodarka odpadami komunalnymi, oś priorytetowa II Ochrona Środowiska, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020"

 

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

  1. Zapytanie ofertowe

  2. Załącznik nr 1 - Formularz oferty

  3. Załącznik nr 2 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

  4. Załącznik nr 3 - Wzór umowy

  5. Załącznik nr 4 - Klauzula RODO

  6. Zapytania i wyjaśnienia do zapytania ofertowego

    • - Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 29.08.2019 roku

    • - Plan PSZOK w Ustce

  7. Zapytania i wyjaśnienia treści zapytania ofertowergo- 23.03.2020

  8. Zapytania i wyjaśnienia treści zapytania ofertowego-25.03.2020

 

Zakup i dostawawa kontenerów i pojemników do Punktu Selektywnej Zbiórki odpadów Komunalnych w Ustce

 

INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

  1. 1.Ogłosz o zamówieniu z dnia 05.03.2020r.

  2. SIWZ

  3. Załącznik nr - Formularz oferty

  4. Załącznik nr 2- Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej

  5. Załącznik nr 3 - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia

  6. Załącznik nr 4.1 - Wzór umowy

  7. Załącznik nr 4.2 - Wzór umowy

  8. Załcznik nr 5.1-Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

  9. Zalącznik nr 5.2- Szczegółow opis przedmiotu zamówienia

  10. Zmiana treści SIWZ, Zmiana ogłoszenia o zamówieniu

  11. Ogłoszenie o zmiane ogłoszenia

  12. Załącznik nr 1 - Formularz oferty- aktualny

  13. Załącznik nr 4.1.- Wzór umowy - aktualny

  14. Załącznik nr 4.2 - Wzór umowy - aktualny

  15. Załącznik nr 5.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

 

Zakup i dostawa sprżźetu do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadow Komunalnych w Ustce - III postępowanie

 

ZAWIADOMIENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

  1. Ogłoszenie o zamówieniu

  2. SIWZ

  3. Załącznik nr 1 - Formularz oferty

  4. Załącznik nr 2 - Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej

  5. Załącznik nr 3- Ośwaidczenie dotyczące przesłanek wykluczenia

  6. Załacznik nr 4 - Wzór umowy

  7. Załącznik nr 5 -Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

 

Zakup i dostawa sprzetu do Punktu Selektywnej Zbioki odpadow komunalnych w Ustce- II postępowania

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

Informacja z otwarcia ofert 14.01.2020

  1. Ogłoszenie o zamowieniu

  2. SIWZ

  3. Załącznik nr 1 - Formularz oferty

  4. Załącznik nr 2- Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej

  5. Załącznik nr 3- Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia

  6. Załącznik nr 4 - Wzór umowy

  7. Załącznik nr 5 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

  8. Wyjaśnienie treści SIWZ,Zmiana treści SIWZ,Zmiana ogłoszenia o zamówieniu z dnia 02.01.2020

  9. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 02.01.2020

 

Zakup i dostawa sprzętu do Punktu Selektywnej Zbiorki Odpadów Komunalnych w Ustce

ZAWIADOMIENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

Zawiadomienie o unieważnieniu postepowania

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

  1. Ogłoszenie o zamówieniu

  2. SIWZ

  3. Załącznik nr 1 Formularz oferty

  4. Załącznik nr 2 Oświadczenie dotyczący grupy kapitałowej

  5. Załącznik nr 3. Oświadczenie dotyczące przeslanek wykluczenia.

  6. Załącznik nr 4.1. Wzór umowy Zadanie nr 1

  7. Załącznik nr 4.2. Wzór umowy zadanie nr 2

  8. Załącznik nr 4.3. Wzór umowy zadanie nr 3

  9. Załącznik nr 5.1. Szczegółowy ops przedmiotu zamóweinie - zadanie nr 1

  10. Załącznik nr 5.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamóweinie - zadanie nr 2

  11. Załącznik nr 5.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamóweinia - zadanie nr 3

  12. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

  13. Wyjaśnienie treści SIWZ,Zmaina treści SIWZ, Zmiana ogłoszenia o zamówieniu

 

Świadczenie usług ochrony mienia Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ustce

ZAWIADOMIENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

 INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

 

  1. Ogłoszenie o zamówieniu

  2. SIWZ

  3. Załacznik nr 1 -Formularz oferty

  4. Załącznik nr 2 - Ośwaidczenie dotyczące spełniania warunków udzialu w postępowaniu

  5. Załącznik nr 3 - Ośwaidczenie dotyczace przeslanekj wykluczenia z postępowania

  6. Załącznik nr 4 - Wzór umowy

  7. Załącznik nr 5 - Wykaz wykonanych usług

  8. Załącznik nr 6 - Oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych

  9. Załącznik nr 7- Informacja w zakresie grupy kapitałowej

  10. Ogłoszenie o z mianie ogłoszenia

  11. Wyjaśnienie treści SIWZ, Zmian treści SIWZ,Zmina ogłoszenia o zamówieniu

  12. SIWZ - aktualna treść

 

 Leasing operacyjny na zakup śmieciarki z HDS wraz z opcją wykupu

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

INFORMACJA Z OTWARCIA

  1. Ogłoszenie o zamówieniu.
  2. SIWZ.
  3. Załącznik Nr 1 - Formularz oferty.
  4. Załącznik Nr 2 - Istotne postanowienia umowne.
  5. Załącznik Nr 3 - Oświadczenie – jednolity dokument (JEDZ)
  6. Załącznik Nr 4 - Oświadczenie – uiszczanie podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.
  7. Załącznik Nr 5 - Oświadczenie – środek zapobiegawczy zakaz ubiegania się o zamówienie
  8. Załącznik Nr 6 - Oświadczenie – uiszczanie podatków i opłat lokalnych
  9. Załącznik Nr 7 - Oświadczenie – grupa kapitałowa
  10. Załącznik Nr 8 - Szczegółowy opis dotyczący śmieciarki z HDS
  11. Załącznik Nr 9 - Umowa zawarta z Wykonawcą WTC Sp. z o.o. Długołęka, ul. Polna 31 55-095 Mirków umowa nr 7/2019 na „Dostawę fabrycznie nowej śmieciarki bezpyłowej Z HDS" dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ustce.
  12. Wyjaśnienie treści SIWZ, Zmiana treści SIWZ ,Zmiana ogłoszenia o zamóweiniu

  13. Sprostowanie ogłoszenia o zamowieniu

  14. SIWZ -aktualna treść z dnia 20.11.2019 roku

  15. Załącznik nr 1 - Formularz oferty - aktualny

  16. Załącznik nr 2 Istotne postanowienia umowne

  17. Załącznik nr 10 Umowa na dostawe śmieciarki

  18. Załącznik nr 11- Bilans

  19. Załacznik nr 12 Rachunek zysków i strat

  20. Załacznik nr 13 Porozumienie

  21. Wyjaśnienia treści SIWZ,Zmian treści SIWZ,Zmiana ogłoszenia o zamówieniu 26.11.2019

  22. Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu

  23. Wyjaśnienie treści SIWZ z dnia 29.11.2019

  24. ePUAP: ZGKUstka

  25. Zmiana treści SIWZ,Zmiana ogłoszenia o zamówieniu

  26. Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu

  27. Wyjaśnienie treści SIWZ,Zmina treści SIWZ z dnia 16.12.2019r.

  28. Załącznik nt 1 - Formularz oferty - aktualny

  29. Zmiana treści SIWZ,Zmiana ogłoszenia o zamówieniu

  30. Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu

  31. Zmiana treści SIWZ, Zmina ogłoszenia o zamówieniu

  32. Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu

  33. Zmiana treści SIWZ.Zmian ogłoszenia o zamówieniu 30.12.2019r.

  34. Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu 30.12.2019r.

  35. Aktywowanie ePUAP

 

Zakup i dostawa soli drogowej dla ZGK w Ustce w latach 2019-2022

INFORMACJA O WYNIKU POSTEPOWANIA

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

  1. Ogłoszenie o zamówieniu

  2. SIWZ

  3. Załącznik nr 1 - Formularz oferty

  4. Ząłacznik nr 2 - Oświadczenie spelniane warunków udzialu w postępowaniu

  5. Załącznik nr 3 - Ośwaidczenie przesłanki wykluczenia

  6. Załącznik nr 4 - Wzór umowy

  7. Załącznik nr 5 -Wykaz dostaw

  8. Załącznik nr 6 - Informacja w zakresie grupy kapitałowej

 

Zaproszenie do składania ofert na badanie sprawozdania finansowego za 2019 rok

  1. Zaproszenie

  2. Modyfikacja zaproszenia z dnia 28.10.2019r.

 

DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEJ ŚMIECIARKI BEPYŁOWEJ Z HDS

INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

  1. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

  2. SIWZ

  3. ZAŁĄCZNIK NR 1 - FORMULARZ OFERTY

  4. ZAŁĄCZNIK NR 2 - OŚWAIDCZENIE SPELNIANIA WARUNKÓW UDZIALU W POSTĘPOWANIU

  5. ZAŁĄCZNIK NR 3 - OŚWAIDCZENIE PRZESŁANKI WYKLUCZENIA

  6. ZAŁĄCZNIK NR 4 - INFORMACJA W ZAKRESIE GRUPY KAPITAŁOWEJ

  7. ZAŁĄCZNIK NR 5 - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWEINIA

  8. ZAŁĄCZNIK NR 6 - PROJEKT UMOWY

  9. ZAŁĄCZNIK NR 7 - WYKAZ DOSTAW

  10. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

  11. Wyjaśnienie treści SIWZ z dnia 05.09.2019

  12. Wyjaśnienie treści SIWZ z dnia 06.09.2019

  13. Wyjasnienie treści SIWZ z dnia 09.09.2019

  14. Wyjaśnienie treści SIWZ z dnia 11.09.2019

  15. Wyjaśnienie treści SIWZ z dnia 12.09.2019

 

Codzienne sprzątanie plaży wschodniej i zachodnie w Ustce w okresie od 15.06.2019 do 15.09.2019r.

  1. Zaproszenie do zlożenia oferty

  2. Formularz oferty

  3. Wzór umowy

  4. Informacja o unieważnieniu postępowania

 

Dostawa fabrycznie nowej śmieciarki bezpyłowej z HDS

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

  1. Ogłoszenie o zamówieniu

  2. SIWZ

  3. Załącznik nr 1 - formularz oferty

  4. Załącznik nr 2 - ośwaidczenie -warunki udziału w postępowaniu

  5. Załącznik nr 3 - ośwaidczenie przesłanki wykluczenia

  6. Załącznik nr 4 - informacja w zakresie grupy kapitałowej

  7. Załącznik nr 8 - projekt umowy

  8. Załącznik nr 9 - wykaz dostaw

  9. Wyjaśnienie treści SIWZ z dnia 26.03..2019 r.

  10. Wyjaśnienie treści SIWZ z dnia 27.03.2019r

  11. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

  12. Wyjaśnienie treści SIWZ, zmiana treści SIWZ i ogłoszenia o zamóweiniu (28.03.2019r.)

  13. Załącznik nr 1 - formularz oferty - wersja aktualna

  14. Wyjaśnienie treści SIWZ z dnia 03.04.2019r.

 

Zakup i dostawa fabrycznie nowego rębaka ciągnikowo tarczowego - rozdrabniacza galezi

 

  1. Zapytanie ofertowe

  2. Załącznik nr 1 - szczególowy opis techniczny

  3. Załacznik nr 2 - formularz oferty

  4. Załacznik nr 3 - wzór umowy

  5. INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

 

Transport i ułożenie płyt drogowych na powierzchni 540m2 na działce 907/78 przy ul.,Wiejskiej 7

  1. Zapytanie ofertowe

  2. Załącznik nr 1 - Formularz oferty

  3. Załącznik nr 2 - Wzór umowy

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

 

Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych pn. „Budowa kompleksu wspomagającego proces selektywnie odebranych i zebranych odpadów komunalnych (PSZOK) w Ustce", w ramach działania 2.2 Gospodarka odpadami komunalnymi, oś priorytetowa II Ochrona Środowiska, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020" 

 

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

Informacja z otwarcia ofert

 

  1. Ogłoszenie o zamówieniu
  2. SIWZ
  3. Załącznik nr 1 Formularz oferty
  4. Załącznik Nr 2 Oświadczenie spełnienie warunków
  5. Załącznik nr 3 Oświadczenie przesłanki wykluczenia
  6. Załącznik nr 4.1 Wzór umowy - zadanie 1
  7. Załącznik nr 4.2 Wzór umowy - zadanie 2
  8. Załącznik nr 5 Wykaz robót
  9. Załącznik nr 6 Wykaz osób
  10. Załącznik nr 7 Oświadczenie dot. grupy kapitałowej
  11. Załącznik nr 8 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia -zadanie 1(PSZOK)
  12. Załącznik nr 9 Informacja BIOZ [PSZOK & DRUGIE ŻYCIE]
  13. Załącznik nr 10 SPECYFIKACJA TECHNICZNA - OGÓLNOBUDOWLANA
  14. Załącznik nr 11 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia -zadanie 2 (DRUGIE ŻYCIE)
  15. Załącznik nr 12 Fundament - waga
  16. Załącznik nr 13 Deklaracja zgodności - waga
  17. Załącznik nr 14.1 Dokumentacja geotechniczna_Ustka_kwiecień16_(cz.I)
  18. Załącznik nr 14.2 Dokumentacja geotechniczna_Ustka_kwiecień16_(cz.II)
  1. głoszenie o zamóweiniu

  2. SIWZ

  3. Załącznik nr 1 - formularz oferty

  4. Załącznik nr 2 - oświadczenie warunki udzialu w postepowaniu

  5. Zalacznik nr 3 - ośwaidczenie przeslanki wykluczenia

  6. Załacznik nr 4 - informacja w zakresie grupy kapitałowej

  7. Załącznik nr 5 - opis przedmiotu zamóweinia

  8. Zalącznik nr 6 - projekt umowy

  9. Załącznik nr 7 - wykaz dostaw




Codzienne sprzątanie plaży wschodniej i zachodnie w Ustce w okresie od 15.06.2019 do 15.09.2019r.

  1. 1. Zaproszenie do zlożenia oferty

  2. Formularz oferty

  3. Wzór umowy

  4. Informacja o unieważnieniu postępowania





Dostawa fabrycznie nowej śmieciarki bezpyłowej z HDS

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

  1. Ogłoszenie o zamówieniu

  2. SIWZ

  3. Załącznik nr 1 - formularz oferty

  4. Załącznik nr 2 - ośwaidczenie -warunki udziału w postępowaniu

  5. Załącznik nr 3 - ośwaidczenie przesłanki wykluczenia

  6. Załącznik nr 4 - informacja w zakresie grupy kapitałowej

  7. Załącznik nr 8 - projekt umowy

  8. Załącznik nr 9 - wykaz dostaw

  9. Wyjaśnienie treści SIWZ z dnia 26.03..2019 r.

  10. Wyjaśnienie treści SIWZ z dnia 27.03.2019r

  11. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

  12. Wyjaśnienie treści SIWZ, zmiana treści SIWZ i ogłoszenia o zamóweiniu (28.03.2019r.)

  13. Załącznik nr 1 - formularz oferty - wersja aktualna

  14. Wyjaśnienie treści SIWZ z dnia 03.04.2019r.



Zakup i dostawa fabrycznie nowego rębaka ciągnikowo tarczowego - rozdrabniacza galezi


  1. Zapytanie ofertowe

  2. Załącznik nr 1 - szczególowy opis techniczny

  3. Załacznik nr 2 - formularz oferty

  4. Załacznik nr 3 - wzór umowy

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ


Transport i ułożenie płyt drogowych na powierzchni 540m2 na działce 907/78 przy ul.,Wiejskiej 7

  1. Zapytanie ofertowe

  2. Załącznik nr 1 - Formularz oferty

  3. Załącznik nr 2 - Wzór umowy

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ












Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych pn. „Budowa kompleksu wspomagającego proces selektywnie odebranych i zebranych odpadów komunalnych (PSZOK) w Ustce", w ramach działania 2.2 Gospodarka odpadami komunalnymi, oś priorytetowa II Ochrona Środowiska, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020" 


Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

Informacja z otwarcia ofert


  1. Ogłoszenie o zamówieniu
  2. SIWZ
  3. Załącznik nr 1 Formularz oferty
  4. Załącznik Nr 2 Oświadczenie spełnienie warunków
  5. Załącznik nr 3 Oświadczenie przesłanki wykluczenia
  6. Załącznik nr 4.1 Wzór umowy - zadanie 1
  7. Załącznik nr 4.2 Wzór umowy - zadanie 2
  8. Załącznik nr 5 Wykaz robót
  9. Załącznik nr 6 Wykaz osób
  10. Załącznik nr 7 Oświadczenie dot. grupy kapitałowej
  11. Załącznik nr 8 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia -zadanie 1(PSZOK)
  12. Załącznik nr 9 Informacja BIOZ [PSZOK & DRUGIE ŻYCIE]
  13. Załącznik nr 10 SPECYFIKACJA TECHNICZNA - OGÓLNOBUDOWLANA
  14. Załącznik nr 11 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia -zadanie 2 (DRUGIE ŻYCIE)
  15. Załącznik nr 12 Fundament - waga
  16. Załącznik nr 13 Deklaracja zgodności - waga
  17. Załącznik nr 14.1 Dokumentacja geotechniczna_Ustka_kwiecień16_(cz.I)
  18. Załącznik nr 14.2 Dokumentacja geotechniczna_Ustka_kwiecień16_(cz.II)